Často kladené otázky

 

Jaké platby přijímáte?

Na našem e-shopu příjímáme platby přes platební bránu Shopify Payments nebo Comgate.

Podporované platební metody jsou: 

  • Platební kartou (VISA, Mastercard, Apple Pay, Google Pay)
  • Rychlé bankovní převody (ČSOB, UniCredit, Raiffeisen Bank, Fio banka, Moneta, Komerční banka, mBank, Česká Spořitelna
  • QR Platby
  • Faktura
  • Vkladem v bance (Česká spořitelna)
  • Odložené platby (Twisto, PlatimPak, SkipPay)

 

Chci zboží vrátit, jak mám postupovat?

U většiny produktů nabízíme bezplatné vrácení až do 30 dnů od jeho obdržení.

V závislosti na produktu a důvodu, proč ho chcete vrátit pro vás buď zajistíme vyzvednutí, nebo Vám zašleme vratný štítek a vy produkt odnesete do nejbližšího parcelshopu.

Existují dva způsoby vrácení produktu:

  1. O vrácení se postaráme my. Tato služba je bezplatná a platí pro většinu zakoupených produktů. Stačí nám pouze sdělit důvod a dodržet 30denní lhůtu.
  2. Můžete využít svého práva na odstoupení od smlouvy. Pokud chcete využít svého práva na odstoupení od smlouvy, pak je třeba produkt vrátit do 14 dnů a za vrácení zaplatíte sami. Produkt můžete vrátit na následující zpáteční adresu: vidaXL, Mary Kingsleystraat 1, 5928 SK, Venlo, Nizozemsko.

Proces vrácení zahájíte odesláním emailu na info@fionshop.cz, nebo vyplněním kontaktního formuláře.

 

Vrátil jsem zboží, kdy dostanu peníze?

Pokud od smlouvy odstoupíte nebo zboží vrátíte ve 30denní lhůtě budou vám finanční prostředky vráceny co nejdříve. Nejpozději do 14 dnů po přijetí vašeho rozhodnutí vám budou vráceny všechny platby provedené do tohoto okamžiku (pro část, které se týká odstoupení od smlouvy nebo vrácení zboží). Můžeme nicméně zpozdit vrácení finančních prostředků, dokud nedostaneme produkt zpět nebo dokud neposkytnete důkaz o jeho odeslání (podle toho, co nastane dříve). Refundaci částky provedeme vždy stejnou platební metodou, jakou jste provedli původní transakci, pokud jsme se společně výslovně nedohodli jinak.

 

Dostanu plnou náhradu včetně nákladů na dopravu?

Abyste získali plnou náhradu, je třeba vrátit produkt v původním stavu. Můžete tedy produkt vizuálně zkontrolovat, ale nepoužívat ho (např. není možné vařit na pánvi a poté ji vrátit).

Vrácení je ZDARMA, pokud využijete naši proceduru pro vrácení zboží a našeho určeného dopravce. Pokud se rozhodnete vrátit zboží prostřednictvím jiného dopravce, nemůžeme náklady na dopravu proplácet.

 

Přepravce mi doručil poškozené zboží?

Hned prosím proveďte foto poškozených věcí a detailní foto poškozených částí a zašlete nám je na email info@fionshop.cz.

 

Chci zboží reklamovat, co mám dělat?

Pokud se něco nepovedlo moc nás to mrzí a uděláme vše proto, abychom vaší reklamaci vyřídili co nejdříve.

V rámci maximálního urychlení vyřízení vaší reklamace pořiďte prosím fotografie poškozené věci či jiného problému a spolu s popisem nám jej prosím zašlete na info@fionshop.cz.

Reklamační řízení se vede výhradně v písemné podobě, nikoliv telefonicky, není tedy v první fázi nutné zasílat zboží k reklamaci, fotografie nebo video s popisem problému je plně dostačující.

 

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Pokud jste nenašli odpověď na vaši otázku kontaktujte nás na emailu info@fionshop.cz nebo vyplňte kontaktní formulář níže. Odpovíme vám co nejdříve. 

Kontaktní formulář